äntligen hemma!

vi kom till festen runt 10 tror jag,då var det ganska mkt folk där. kommer inte berätta mkt i detalj, men det är väldigt sorligt att folk som inte har några pengar själva kommer till festen OINBJUDNA och baxar folks saker! tex.
linns :kamera, smink kläder
linas: tändare ( HHAA) ,nya mobil! osv

 det är så jävla patetiskt, det är inte första gången jag är med om det här, men folket borde börja tänka på vad dom gör innan dom tar andras fucking saker:s 
whatever, kom hem för ungefär en timme sen och nu har jag gäster så måste gå. puss

lina , walle, jag & emelie

louise snygging!

teddybjörnen, tove, malin & lisa ,HAHA

usch

donken imorse. tror inte emelie ville va me på den här bilden xd

emelie & lina påväg till tåget, slitna ?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0