duschen


ska hoppa in i duschen lite snabbt, sen måste jag skynda till lina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, varför bråkar du med Sofia och kallar henne fjortis?

För det enda som jag vet som klassas som "fjortis" på sofia är väl att hon är blond?

Tacksam för svar! :)

2010-01-02 @ 20:16:46
Postat av: Anonym

eh hon är inte bara platinablond, hon sminkar sig orange, fläckig och har bara 5 ögonfransar.. Hon klär sig fjortis och hon pratar som en fjortis !

Hon tror att hon är överlägsen och bäst "lilla gumman"

hahah den som inte tycker att sofia är fjortis måste ha något fel vafan

2010-01-03 @ 13:29:09
Postat av: erika

hej johanna, det började med ett facenbook bråk, de va en bild på våran klass och jag skrev någonting om vår " coola" klass då sa hon lika ocool som du elr nåt sånt. då sa jag maha säger klassens fjortis? balkbalblablabla så blev det större och större, men jag säger bara vad jag tkr inget fel med det ?=)

2010-01-03 @ 14:19:54
URL: http://partyprisse.blogg.se/
Postat av: erika

och du över, även fast du kanske har rätt borde du nog skriva ditt namn? stå för vad du tkr!

2010-01-03 @ 15:31:16
URL: http://partyprisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0