not as planed

blev inte så mkt bilder som jag hade trott , men några iaf . vi började med att åka till linas pappa och röka vattenpipa och förkröka lite. sen åkte vi till skarpäng där det skulle va fest . så vi står och väntar på bussen när det typ kommer en flock människor mot oss. vi kände typ alla där å dom sa att dom hade blivit utkastade så vi pallade inte ens gå dit och försöka . så vi stod å prata med massa sen kom det typ 30 pers till, sen kom bussen så jag började springa å alla sprang typ efter, så vi åkte en fullproppad buss till täby centrum, där satt malin & natta å kröka så vi hänka lite hahah.. sen åkte vi iaf hem till lina och hade chillkrök / liten fest  med typ 20 pers, ganska najs faktiskt. sen vid 1 kom linns mamma och hämta oss, så vi åkte hem till linn och kolla film.
JUSTE! jag började blöda från min hand i typ 3 timmar ! skit läskigt & kallt eftersom jag inte kunde stoppa in handen i nån vante eller nåt :s va skit läskigt, sen idag skar jag mig på en kniv så nu blöder jag igen =(

susanna, jag , ck

louise & jag

haha ingen kommentar xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0