the truth

måste bara säga en sak:

jag bloggar för mig själv och ingen annan. jag bryr mig helt ärligt inte om vad ni tkr om de jag skriver här för det är till för mig. om ett år eller mer kan man liksom kolla tillbaka å minnas! elr aa vad man nu säger.
så ni anonyma jävlar som bara sitter och skriver skit, skriv era jävla namn , eller är ni fega? om ni inte vågar stå för de ni tkr, skriv ingenting!  nu har jag ju nte fått de än men jag känner på mig att det snart kommer komma efter bråket med sofia xd .


och när jag väl pratar om det. vad är det som är så omoget gjort av mig? jag sa vad jag tyckte, hon sa vad hon tyckte. fine?! det kanske va lite fel att börja bråka på facebook men gjort är gjort. jag tänker inte bråka mer med henne för jag vet att det är så jävla onödigt. det vi bråkar om? haha , aa det kan man tycka vad man vill om. men bara för att vi inte tycker om varandra måste vi inte hålla på hela livet? vi går faktiskt i samma klass och vi är "vuxna" nog att reda ut det här själva face to face.


Kommentarer
Postat av: Mogammfref

Idijutskalle

2010-01-03 @ 22:58:07
Postat av: erika

nåt som är svårt att förstå eller ?

2010-01-04 @ 18:27:53
URL: http://partyprisse.blogg.se/
Postat av: Fyukbl

Köttfyfan idijut

2010-01-06 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0